loading...
بیا تو ببین چه خبره ازدست ندید
نریمان بازدید : 1910 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

 

پیشنهادمیکنم حتما دانلود کنید ازدست ندید

ایمان غلامی 3 آهنگ جدید

آلبوم فوق العاده زیبا و شنیدنی به نام نم نم بارون

ترانه ، آهنگ ، تنظیم:ایمان غلامی


دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

ALBUM NAMNAME BAROUN


دانلود تک تک آهنگ ها


نم نم بارون

تاوان

تیک تیک ساعت

درکم کن

دارم میرم

پول پرست

ستاره شبهام

نازنین من

تو مال من بودی

ریمیکس

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و احساسی به نام حیف من

(آهنگ , تنظیم , میکس و مسترینگ و سازهای الکترونیکی : ایمان غلامی)

(گیتار : مهرداد جهان بین _ تار : محمد موسوی _ پیانو :سهراب شهیدی پور)

(ترانه: احسان محسنی , ایمان غلامی)


دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

ALBUM HEYFE MAN


دانلود تک تک آهنگ ها


احساس

عشق آخر

دنیای من

شنیدم

باورم نمیشه

ترکم کن

گریه میکنم

دوست دارم

2 ترک جدید بسیار زیبا و شنیدنی به نام "دروغ" و "ریمیکس حراج"

(آهنگ و تنظیم: ایمان غلامی)


دروغ

رمیکس حراج

3 آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی ::گریه نکن::فریب::بی معرفت::

صدا و تنظیم: ایمان غلامی



گریه نکن

فریب

بی معرفت

آهنگ جدید فوق العاده زیبا و شنیدنی انگشت نمای شهر

صدا و تنظیم : ایمان غلامی

angosht Nemaye Shahr

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام سبک اهنگ رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1866
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 809
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,623
  • بازدید ماه : 3,660
  • بازدید سال : 32,502
  • بازدید کلی : 262,674
  • کدهای اختصاصی
    Code Center