loading...
بیا تو ببین چه خبره ازدست ندید
نریمان بازدید : 75 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

( ترانه سرا: معین مرادی l تنظیم کننده : MPAYBAND l میکس و مسترینگ : دیوان )

( به همراه تکست آهنگ )

عکس معین مرادی

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

 Moein Moradi - Royaye Hobabi

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

 Moein Moradi - Royaye Hobabi

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64

مـــــــتـــــن رویـــــــــای حــــــــــــــــــبــابــــــــــــــــــی
مـی خوام رپمـو با یک مــوضوع شـروع کنــــم
دوبـاره بــرمــو به دردام رجــوع کنـــم
ازت میخـــام الان همــــدرد شـــی بـــــــــام
فقط همین یه خــواسته رو ازت مــــی خــــوام
داستــــــانم از یه جا شـــروع مــیشـــه
کــــه از اونـــــجا زنــــــدگـــــی واسم تــــموم مـــیشــه
حــــروم میشه واســم زندگـــی
دلیل رفتنتـــو ای کــــاش بـــــهم بگــــی
مـــن کـــــه تو زنــــدگـــی فقط بــا تـــو بــــودم
بـــودی همــــه ی زندگیـــــم همــــه ی وجــــودم
ولــــی وقتــــی دیدمــــت من با اون
دستــــاشـــو تو دست گـــرفتی تـــا اون
یه دونه حلـــقه ی طلا بـــرات بگـــیره
طـــناب دار مـــــــنـــو واسه ی جــــواب بگـــیره
چـــــــرا اینقدر این شکست بـــد بود؟
این بـــــاخت بــود یا واســـه مــن مـــــرگ بـود؟
خــــدایــــا دارم میمـــــیـرم تو غـــــم ها
دارن خـــامــــوش میشن تمــــوم شمع هــا
تـــــــاریــــــکی روبــــه رومه هیـــــــچی نمیبــــینــــــم
ای خـــــــــــــــــــدا     چه قــــدر من حقــــیرم
خدایــــا همـــــه زندگـــــــــی واســـم تـــاره
اشــــــک میریزم ولــــــی این آخـــرین بـــــاره
کــــــــه میتونــــم درک کنــــم شکستـــــــمو
زنــــــده کــــــــــــردی واسه ی من دردمـــو
بـــا این کــــارت ازت شـــــدم بیزار
خدارو صـــد بــار شـــکر شـــدم بـــیــدار
بـــیمار بودم کـــه همیشه با تو بـــودم
بـــاید میــــدونستــــم این عــــشـــق بودش زودم
دیگــــه هیچوقت نمـــی خوام ببینمـــت
خـــــــستـــه شـــــــدم بــس اسمـــتو شنیدمــــش
دیگه نمیخوام وقتی نباشی گریه کنم
مثل بچه ها بشینمو دلو قیمه کنم
چون میدونم دیگه ارزششو نداری
مثل بارون ببارم واسه من چتر بیاری
چتری که باعث شه بهت نخورم
خیلی خیلی به خدا قسم ازت دلخورم
منکه تو زندگی فقط با تو بودم
توی باخت و شکست هم با تو موندم فقط میخوام بدونم اون چی داشت
که منو ول کردیو سریع رفتی باهاش
عشق.شکست.دین و جون همش واسه تو بود ولی رفتی با اون
حالا یه صدا داره واسم پژواک میشه
که عشقت تیشه رو زد به ریشه
عشق منو تو حبـــاب بود
افسوس همه آرزوهامون سراب بود
رویایی بود که همیشه میخواستمش ولی افسوس که خیلی دیر شناختمش
رویا بود واسه اینکه بام بودی
ولی یه عشق الکی خام بودی
حبــــاب بود واسه اینکه جون بودی/ولی عشق نبودی واسم پـــوچ بودی
ایـن یـــه رویــــای حبـــابـــــی بــــود واســــم
کـــــه تا حــــالــا بــــــــود قسمـــــــــتی از رازم
حالا که دونستی تونستی پیشش بمون ولی چیزی که تو دلم مونده رو بدون
خیلی آدم پستی هستی چون دستی دستی زدی شکستی دلــو رفتی
مـــیگی عشقمی   حقیقتی   هر چی هست
وقتی دستات تو دست اون مرتیکس
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام سبک اهنگ رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1866
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 1,163
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,977
  • بازدید ماه : 4,014
  • بازدید سال : 32,856
  • بازدید کلی : 263,028
  • کدهای اختصاصی
    Code Center