loading...
بیا تو ببین چه خبره ازدست ندید
نریمان بازدید : 68 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

آهنگ - ترانه - تنظیم : پیمان امیدی
گیتار - سه تار :احسان قانعی

 ابی علیزاده به نام درد دل


MP3 - 320

Ebi Alizadeh - Dard E Del

MP3 - 128

Ebi Alizadeh - Dard E Del

OGG - 64

Ebi Alizadeh - Dard E Del



متن ترانه :
زمان وایسا، تو وایمیستی         کمی آورم تر می شم
دارم هر ثانیه از قبل         از اون محروم تر می شم
با جوونم می دوم اما        ازم هر لحظه دور می شه
سرازیری ترین راه هم     واسم صعب العبور می شه
یه دنیام باشه باش می رم     ولی اون بی هدف می ره
یه مروارید ارزنده               فقط تویه صدف می ره
به دنبال کسی هستم               که معنیه یه زن می ده
نمی دونم چرا دنیا                  منو تحویل من می ده
واسه یک رده از عشقش          جهان و سرکشی کردم
تو که شاهد بودی دیدی        واسه اون خودکشی کردم

با تشکر-پیمان امیدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام سبک اهنگ رو بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1866
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,178
  • بازدید ماه : 3,215
  • بازدید سال : 32,057
  • بازدید کلی : 262,229
  • کدهای اختصاصی
    Code Center